۱ – ربات به عنوان Admin در کانال عضو شده.(Add Administrator)
۲ – ربات اجازه ارسال محتوا به کانال رو داره.(Post message Permission)
۳ – محتوایی رو که میخواین به کانال ارسال کنین، اول خودتون یکبار داخل خود ربات اجرا کنین تا مطمئن بشین که محتوا خودش به درستی لود میشه.(/itemID)
۴ – تو صفحه “ارسال و دریافت پیام->جعبه پیام های ارسالی”، وضعیت ارسال رو چک کنین. آیا وضعیت “ارسال شده” هست یا “در حال ارسال” یا “در صف انتظار” ؟
۵ – تو صفحه داشبرد تعداد پیام های ارسالی به کانال رو چک کنین که به Limit نخورده باشه. برای احتیاط یکبار صفحرو رفرش کنین تا اطلاعات به روز باشند.
۶ – صفحه خطاهای ربات رو چک کنین.
عموما مشکل از طرف ۳ مورد اول پیش میاد.
۱ – وضعیت در حالت “در صف انتظار ارسال” مونده و تغییری نمیکنه -> مراجعه به گزینه ۵ تو لیست بالا
۲ – وضعیت در حالت “در حال ارسال” گیر کرده -> تماس با پشتیبانی
۳ – محتوا توی خود ربات هم لود نمیشه -> مراجعه به گزینه ۶ تو لیست بالا
۴ – محتوا توی خود ربات به درستی لود میشه و وضعیت ارسال “ارسال شده” است -> مراجعه به گزینه ۶ تو لیست بالا
۵ – محدودیت تعداد ارسال های روزانه تو صفحه داشبرد پر شده -> افزایش “ارسال به کاربر : بیشینه تعداد پیام قابل ارسال به گروه ها و کانال ها در هر روز” در تنظیمات منابع ربات
۶ – تو صفحه خطا ها، خطایی هست ولی متوجه نمیشم چی میگه یا اصلا توی این تاریخ خطایی نیست -> تماس با پشتیبانی
میخواهم ربات برای کاربران عادی غیر فعال باشد و فقط کاربران خاصی بتونن به محتوای ربات دسترسی داشته باشن 1…
"سلام میخام در رباتم کاربر اسم خواننده رو ارسال کنه و ربات واسه کاربرم اهنگهای اون خواننده رو ارسال کنه…
فعال سازی حالت چند زبانه ربات ابتدا از قسمت تنظیمات و منابع مالی ربات امکان چند زبانگی را فعال کنید.…
میخوام فقط کاربرانی که تو کانالم عضو شدن بتونن از ربات استفاده بکنن. با انجام این مراحل میتونید کاربران ربات…
لینک اختصاصی با استفاده از امکانات بخش باشگاه مشتریان سیستم دومینوبات میتونید برای کاربراتون لینک اختصاصی بدین تا با دعوت…
ما همواره سعی می کنیم تا امکانات مورد نظر و نیاز کاربران را در سیستم فراهم کنیم. شما به عنوان…