حذف تبلیغات دومینوبات از ربات

من میخوام تبلیغات دومینوبات توی ربات من نشون داده نشه، چیکار باید بکنم؟

شما میتونین به راحتی نمایش تبلیغات دومینو بات رو غیر فعال کنین.

بعد از تعریف ربات مورد نظر در سیستم دومینوبات، از طریق منوی اصلی سیستم(سمت راست صفحه و یا دکمه ۳ خط بالای صفحه در گوشی موبایل یا تبلت)، منوی ربات را باز کرده و گزینه ربات های من را انتخاب کنید.

منوی اصلی پنل در موبایل و تبلت

در این صفحه میتوانید ربات های خود را مشاهده کرده و مدیریت کنید. روی دکمه عملیات  کلیک کنید و از منوی باز شده گزینه منابع و هزینه های ربات را انتخاب نمایید.
در صفحه باز شده تب چهارم(تنظیمات) رو باز کنین.
در این لیست شما باید گزینه “عمومی : نمایش تبلیغات دومینوبات” رو به خیر تغییر بدید. هزینه این کار ماهانه فقط ۱۰۰۰ تومان هست. دکمه ذخیره بالای صفحه رو کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شوند. برای شما فاکتوری صادر خواهد شد که باید تا ۲۴ ساعت پرداخت کنین وگرنه ربات شما به صورت اتوماتیک غیر فعال خواهد شد.

با اینکه برای ربات هزینه پرداختیم ولی برای ربات ما همچنان تبلیغات ارسال میشه؟

در اول باید بگم که از طرف سیستم دومینوبات هیچ گونه پیام تبلیغاتی ارسال نمیشه.

دلیل اینکه شما دارین توی ربات پیام تبلیغاتی دریافت میکنین اینکه شما رباتتون رو قبلا تو پنل دیگه ای ثبت کردین (به تجربه دیدیم که کدوم پنله ولی اسمشو اینجا نمیبریم) و بعدا بدون اینکه API Token بات رو عوض کنین ربات رو تو سیستم ما ثبت کردین. این سیستم ها هنوز به ربات شما دسترسی دارن و تا زمانی که میتونن بدون اطلاع شما برای ربات پیام تبلیغاتی میفرستن.
شما باید برین توی botfather و رباتتون رو انتخاب کنین و دکمه API Token رو بزنین و Revoke Current Token رو بزنین. با این کار سیستم API Token جدیدی به شما میده. این توکن رو در سیستم ما وارد کنین. از این به بعد دیگه اون پنل ها نمیتونن برای شما تبلیغات ارسال کنه.