ساخت اسلاید شو در ربات تلگرامی

احتمالا تا حالا توی سایت های مختلف اسلاید شو دیدن. همون قسمتی که یک سری عکس ها یا مطالب توی یه کادر یکی یکی یا چند تا چند تا نمایش داده میشن و چند ثانیه بعد یا با کلیک کردن روی دکمه های بعدی/قبلی سری بعدی نمایش داده میشه.

دومینوبات این امکان رو برای شما فراهم آورده کا کاری مشابه این رو توی ربات تلگرامی پیاده سازی کنین.

اسلاید شو از فایل ها

تو قسمت ویرایش/ساخت محتوای جدید در تب اول و قسمت فایل ها گزینه ای وجود داره با عنوان “Slide Show(اسلاید شو)”، کافیه این گزینه رو انتخاب کنین و حداقل ۲ تا فایل هم توی محتوا داشته باشند.
حالا وقتی این محتوا از طریق ربات نمایش داده میشه هر ۲ تا فایل با هم به کاربر ارسال نمیشن، بلکه فقط فایل اول برای کاربر ارسال میشه و زیرش یک دکمه شیشه ای با عنوان “فایل بعدی” نمایش داده میشه، با انتخاب این دکمه فایل بعدی برای کاربر ارسال میشه.

اسلاید شو از مطالب

ابتدا یک یا چند دسته بندی برای محتوای خود بسازید.
سپس چند محتوا(حداقل ۲ تا) بسازید و دسته بندی یکسانی (مثلا A) برای این محتوا انتخاب کنید.
بعد یک دستور از نوع لیست محتوا بسازید.
تو تنظیمات دستور لیست، همون دسته بندی رو که برای محتوا انتخاب کرده بودین(A) رو اینجا هم انتخاب کنید.
“تعداد آیتم در هر صفحه” رو روی ۱ (یا مقداری کمتر از تعداد کل محتوای موجود توی دسته بندی انتخاب شده) قرار بدین. مثلا اگر شما ۵ تا محتوا با دسته بندی A دارین این مقدار حداکثر باید بشه ۴٫
نوع نمایش رو “لیست با محتوای کامل” انتخاب کنید.
دکمه ذخیره رو بزنید.

حالا وقتی این دستور داخل ربات اجرا بشه، یک (تعداد انتخاب شده در “تعداد آیتم در هر صفحه”) محتوا به صورت کامل (متن/عکس/دکمه شیشه ای/لایک/نظرسنجی/دکمه افزودن به سبد خرید) برای کاربر ارسال میشه و بعدش یک دکمه شیشه ای با عنوان “محتوای بعدی” به کاربر نشون داده میشه.
با زدن این دکمه محتوای بعدی (به تعداد انتخاب شده در “تعداد آیتم در هر صفحه”) برای کاربر ارسال میشه.